Redovisning

Håll ordning på redovisningen med våra effektiva ekonomilösningar – skräddarsydda för din verksamhet

Redovisning

Noggrann bokföring

Vi erbjuder en rad lösningar som är skräddarsydda för att möta dina behov, oavsett om du driver ett litet företag eller en stor organisation. Våra system är utformade för att göra bokföringen enkel, effektiv och noggrann.

Visma Net passar medelstora företag och är ett norskt affärssystem som är byggt för att automatisera och effektivisera alla processer i företagets ekonomistyrning. Visma Net levereras som en standardprodukt med moduler, tilläggstjänster och integrationer som anpassas efter dina behov inom ekonomi, logistik, projektstyrning samt HR och lön.

Business NXT är ett avancerat ERP-system för större företag, enkelt att använda och heltäckande. Systemet automatiserar processer och tillåter manuell bokföring, så att du kan arbeta med flera företag utan att byta system. Det hanterar stora volymer av transaktioner och många användare. Integrerat med rapportering, budgetering, lön, HR, finans och logistik ger det dig möjlighet att bygga ett unikt ERP-system anpassat efter dina specifika behov.

Med Contracting NXT samlar du alla arbetsprocesser i ett heltäckande molnbaserat paket som täcker dina behov inom order, projekt, lagerstyrning, ekonomi, rapportering och lön. Grunden i paketet är Contracting Works – en automatiserad molnlösning för order- och projektstyrning. Lösningen är skräddarsydd för alla hantverkare, från elektriker till rörmokare och för dig som arbetar inom VVS.

Visma Business säkerställer stabil ekonomistyrning och effektiv drift i både små och stora företag. Lösningen är Norges mest populära redovisningssystem och har under de senaste 25 åren levererats till tusentals norska och skandinaviska företag.

Visma Administration är ett populärt affärssystem som används av många små och medelstora företag i Sverige. Det erbjuder en mängd funktioner för att hantera ekonomi, fakturering, löner och mycket mer.
Fungerar ihop med Visma eEkonomi, Visma Lön och andra tredjepartssystem. Kopplingar till banktjänster och betalningslösningar som Swish och bankgiro.

Visma eEkonomi är en molnbaserad lösning för småföretag och frilansare som behöver ett enkelt och effektivt system för att hantera sin ekonomi.

Fortnox är ett populärt molnbaserat bokförings- och affärssystem som används av små och medelstora företag i Sverige.

Automatiska bankkopplingar för betalningar och avstämningar. AI-driven bokföring som minskar manuellt arbete. Fakturering med automatiska påminnelser och inkassohantering. Fungerar ihop med över 400 andra system, t.ex. kassasystem, e-handel och tidrapportering. Smidig koppling till Skatteverket och banker.

Med Winvoice integration till Visma SPCS får du en automatiserad lösning för hantering och bokföring av era leverantörsfakturor. Integrationen ger en sömlös tvåvägssynkronisering av era register vilket innebär att du kan skapa och uppdatera era register både i Visma spcs och direkt från Winvoice. Med Winvoice integration får du även smidig import av historiska fakturor vilket gör att ni enkelt kan samla alla era fakturor på en och samma plats för ökad effektivitet och överblick.

Rillion Prime for Visma.net – By Abacus & Logistik AB
Förenkla för ekonomiavdelningen genom att hantera era leverantörsfakturor med hjälp av vår integration mellan Rillion Prime och Visma.net. Med denna lösning får ni en kraftfull funktionalitet mellan systemen. Vi levererar en standardlösning som även kan anpassas till er.

Integrationen mellan Rillion Prime och Visma.net är en lösning där vi utnyttjar båda systemens alla funktioner och fördelar.

Vi hanterar definitiv bokning, ankomstregistrering, följesedlar, kreditfakturor och delbetalningar.

Compello utvecklar tjänster för enklare fakturahantering och intelligent bokföring. Varje år sparar över tusen företag i hela Europa mycket tid och får snabbare betalt med våra smarta fakturatjänster och fantastisk support.

Semine uppstod för att företag lade ned betydande resurser på att ta fram redovisningssiffror och skapa översikt över verksamhetens status. SEMINE är en AI-mjukvara som tar bort behovet av manuellt arbete och frigör tid så att ekonomiavdelningen kan fokusera på andra mer värdeskapande uppgifter.

Inyett erbjuder flera funktioner:
Inyett Search: Säkerställer korrekta processer för att kontrollera leverantörer och affärskontakter, med proaktiv insikt före köp och ett användarvänligt gränssnitt.
Inyett Detect: Övervakar betalningar och säkerställer att samarbetspartner är pålitliga.
Inyett Guard:Varnar om allvarliga eller mindre fel som måste åtgärdas.
Inyett Analyze: Analyserar betalningar branschvis för en bättre inköpsstrategi och bedömer leverantörers ekonomiska situation.

Amili erbjuder effektiva och flexibla lösningar för kreditstyrning, fakturadistribution, påminnelser och inkasso. Genom att kombinera smart teknik med lång erfarenhet inom området optimerar Amili stegen från fakturautskick till betalning.

AutoPay är integrerat med de flesta nordiska banker. Lösningen automatiserar processerna för både att skicka och ta emot betalningar och fungerar med alla Visma ERP-system.

AutoCollect hanterar påminnelser, inkassovarningar och överföring till inkasso direkt från ditt ERP-system. Du kan själv välja graden av automation och bestämma vilka ärenden som ska få påminnelser och skickas till inkasso.

Integrationen mellan Visma Administration och Resultat Finans förenklar faktureringen och minskar manuellt arbete.

När fakturor skapas skickas de till Resultat Finans, som hanterar utskrift, distribution och betalningsuppföljning. Du skapar fakturorna själv men slipper resten av processen.

Betalningar registreras automatiskt i Visma Administration, inklusive avgifter. Med den här integrationen: Skapa fakturan – Resultat Finans sköter resten!

Integrationen mellan Klarna och Visma Administration är en användbar funktion för att automatisera bokföringsprocessen och minska manuellt arbete.

Med denna integration blir det en automatiskt bokning av betalningar, Klarnas avgifter och moms på dessa direkt in i Visma Administration vilket sparar användare tid och minskar risken för felaktiga bokföringstransaktioner. Den bokar även kredit och delkredit. Du kan välja att låta integrationen sköta det automatiskt eller välja intervall i ett gränssnitt.

I detta gränssnitt kan man välja att sätta ett datum bakåt i tiden vid start av denna integration.

Autogiro är en automatisk betalningstjänst där pengar dras direkt från betalarens bankkonto på förfallodagen. Den används främst för återkommande betalningar som hyror, medlemsavgifter och abonnemang.

Betalningsmottagaren initierar dragningen efter att betalaren har godkänt ett medgivande. På så sätt sker betalningarna smidigt och i tid, utan att man behöver manuellt godkänna varje transaktion.

Tjänsten minskar risken för försenade betalningar och förenklar hanteringen för både företag och privatpersoner.

Redovisning

Redovisning utan bekymmer

Optimera din ekonomistyrning med automatiserade lösningar som säkerställer noggrannhet och effektivitet

Automatiserad bokföring

Eliminera manuellt arbete och minska felmarginaler

Skräddarsydda finansrapporter

Få anpassad rapportering som möter dina specifika behov

Efterlevnad och säkerhet

Uppfyll regelverk med hög datasäkerhet

Bankintegrationer

Automatisera banktransaktioner och förbättra kassaflödet

Redovisning

Olika tjänster som kan vara till nytta

Vill du ha en demo?

Är du intresserad av att se vad vi kan erbjuda? Boka en demonstration!

Vi har ett brett utbud av guider

Behöver du hjälp från en guide för att komma igång?

Utforsk vårt utvalg av onepagers

Få en enkel och informativ sammanfattning av våra tjänster

Redovisning

Bli en del av vår framgång

image 19
image 22
image 23

Nyhetsbrev

Var först med att upptäcka nya produkter och uppdateringar

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Name

Vi hjälper dig

Kontakta en av våra superhjältar på support

Har du frågor eller utmaningar kring ditt ERP-system, Lön/HR eller IT och drift? Då kontaktar du vårt kundcenter. Vi erbjuder olika typer av avtal för dig som vill använda vårt kundcenter.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Om du vill beställa fler användare, licenser, har frågor om fakturor eller andra allmänna ärenden, kontakta oss på Care.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Har du frågor om produkter eller priser inom ERP-system, Lön/HR eller IT och drift? Vi erbjuder olika typer av avtal som passar dina behov av snabb och professionell hjälp.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Onepager: Business NXT
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Marketing email consent
Onepager: AutoCollect
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Marketing email consent

Våra lokationer