Koppla samman dina system för en smidig drift med våra integrationstjänster
Integrationer
Effektiv systemintegration
Integrationer kopplar samman olika system, förbättrar informationsflödet och ger en helhetsbild. Fatta bättre beslut och öka effektiviteten!
Smart logistiklösning som kopplas till ditt affärssystem och gör data tillgänglig för lageroperatörer. Lösningen fungerar som en förlängning av ERP-systemet och stödjer rutiner som orderplock, mottagande av inköpsorder, lagerkorrigeringar, lageröverföringar och lagerräkning. Den körs på smarta lagerterminaler, vilket blir ett bra arbetsverktyg för lagerpersonalen.
Smart logistiklösning som kopplas till ditt affärssystem och gör data tillgänglig för lageroperatörer. Lösningen fungerar som en förlängning av ERP-systemet och stödjer rutiner som orderplock, mottagande av inköpsorder, lagerkorrigeringar, lageröverföringar och lagerräkning. Den körs på smarta lagerterminaler, vilket blir ett bra arbetsverktyg för lagerpersonalen.
Lösningen för avancerad logistik med sömlös integration till ditt affärssystem. Den tar över logistiken från ERP-systemet och blir master för data kopplat till produkter och lagerlokationer. Lösningen tar över lagersaldot och placeringen, och logistiken kan köras med flytande lagerpositioner. Den körs på smarta lagerterminaler, ett bra arbetsverktyg för lagerpersonalen.
En integrationsplattform med stöd för en rad system och meddelanden/format. Lösningen innehåller en webbportal för slutkunder samt smarta funktioner för övervakning av datastreams.
EDI-meddelandehantering, där man också kan bistå med konvertering till internationella EDI-format. Logiq levererar även outbound invoicing-tjänster, vilket är utgående fakturaflöden med uppdelning på e-post, utskrift, EDI och EHF-format.
En integrationsplattform med stöd för en rad system och meddelanden/format. Lösningen innehåller en webbportal för slutkunder och smarta lösningar för övervakning av datastreams.
Pagero är ett globalt nätverk som erbjuder molnbaserade lösningar för automatiserade affärstransaktioner, inklusive e-fakturering och utbyte av andra affärsdokument. Genom att ansluta ditt affärssystem till Pageros plattform kan du skicka och ta emot e-fakturor samt säkerställa efterlevnad av lokala regler och standarder.
Vår integration med Visma.net och Visma Administration tillåter att ta emot elektroniska ordrar som till exempel PDF baserade beställningar/inköpsordrar. De tolkas av Pagero och de läses in i ERP systemet som en kundorder.
Var först med att upptäcka nya produkter och uppdateringar
Vi hjälper dig
Kontakta en av våra superhjältar på support
Kontakta support här
Har du frågor eller utmaningar kring ditt ERP-system, Lön/HR eller IT och drift? Då kontaktar du vårt kundcenter. Vi erbjuder olika typer av avtal för dig som vill använda vårt kundcenter.
Kontakta Customer Care här
Om du vill beställa fler användare, licenser, har frågor om fakturor eller andra allmänna ärenden, kontakta oss på Care.
Frågor om produkter och priser
Har du frågor om produkter eller priser inom ERP-system, Lön/HR eller IT och drift? Vi erbjuder olika typer av avtal som passar dina behov av snabb och professionell hjälp.